Zegarek z gps, funkcją SOS, oraz cichym podsłuchem.TEST-wideo!

Kurier dostarczył zegarek po 24h. Potrzebowałam pół godzinki, żeby ogarnąć temat, ale udało się. Kupiłam też starter z play, bo do uruchomienia jest potrzebny. Teraz karty trzeba rejestrować !!! inaczej nie zadziałają. Ja zrobiłam to przez telefon, z obsługą klienta w 10 minut. Od razu wykupiłam pakiet darmowy do play.

Wybierałam z pośród kilku modeli, w przedziale 80-200 zł. Mój syn ma rączkę chudą jak moje 2 palce, więc głównym priorytetem był mały rozmiar!

wybór

Zakupiłam ostatecznie ten model, jest zazwyczaj możliwość wyboru kolorku. Wybrałam niebieski. To miękka guma, wygodna w noszeniu. Nie uwiera!

20170324_224119

i zielony :)

20170406_133827

20170427_221449

20170427_221506

20170427_221524

Zanim go zamówiłam na allegro, pojechałam do Media Markt, by wymacać go sobie wcześniej. Tam cena za ten model ok.150 zł. Zdecydowałam się na niego, ponieważ jest mały, lekki, ładny i przystępny cenowo. Z allegro wychodzi taniej- 87 zł. Skorzystałam z tej najtańszej aukcji. Są i za 58 zł ale idą z Chin do 50 dni. Wysyłka kurierem trwała 1 dzień z Polski :)

20170325_220413

http://allegro.pl/smartwatch-zegarek-lokalizator-dzieci-gps-pl-gw24m-i6660144788.html

Opis zegarka:

  • Pokazuje godzinę, datę i dzień, fajnie bo sam sie ustawia.
  • Bateria trzyma długo już u mnie ok 2 dni w zależności od użytkowania.Ja się dużo bawię 😉
  • Funkcja SOS gdy coś się dzieje, wystarczy, że dziecko przytrzyma 5 sekund  guziczek z tym napisem i zegarek dzwoni do mnie. Jeśli nie odbiorę, to pod następny numer się połączy z listy, który ustaliłam na liście alarmowej, czyli do męża.Ustawienia te są tylko w moim telefonie dostępne z aplikacji. Każdy rodzic ponadto otrzyma sms, że dziecko wzywało pomocy.
  • Dzięki wbudowanemu modułowi GPS, rodzic w łatwy sposób, oraz z dużą dokładnością lokalizuje zegarek, a w przypadku terenu gęsto zabudowanego lub w pomieszczeniach zamkniętych z pomocą przychodzi alternatywny system LBS, który wskazuje przybliżone położenie.
  • Telefon wysyła mi smsa na komórkę, z powiadomieniem o niskim poziomie baterii.
  • Przy zdjęciu zegarka z ręki, dzięki wbudowanej czujce, jest informacja sms na mój telefon o tym fakcie.
  • Z zegarka jest możliwość zadzwonienia do ustalonych wcześniej numerów telefonu, można do 10 ich wpisać. Ja to ustalam z mojego telefonu z aplikacji
  • Jest tzw. cichy podsłuch- mama może zadzwonić do dziecka, i słyszy co się wokół dzieje, a dziecko o tym nie wie. Trzeba mieć załadowane konto, bo to telefon dziecka musi do mnie oddzwonić po wysłaniu przeze mnie komunikatu sms z aplikacji. Więc dobrze ustalić pakiet na darmowe rozmowy
  • krokomierz, oraz licznik kalorii,czujnik snu, tętno, kalorie.
  • można wysyłać serduszka z poziomu apki. Dziecko widzi wtedy na ekranie zegarka małe serce, i ile ich dostało od mamy.
  • obsługa w języku polskim, super ze jest.
  • przystępna cena ok 85 zł 😉
  • zegrek szybko sie ładuje z kabelka usb do komputera. Żeby go 1 raz uruchomić, trzeba go naładować.
  • kabel do ladowania usb w zestawie dołączony

Wlożenie karty sim po rozkreceniu zegarka.

20170325_103005

Ładowanie z kabelka usb dołączonego do zestawu

20170324_230810

Minusy:

Trzeba rozkręcić zegarek z mini śrubkami, by włożyć kartę sim. Ale robi się to raz, więc ujdzie. Droższe modele mają wkładaną z boku jak telefony.W tym modelu jest mini śrubokręt  w zestawie gratiss.Robi sięto raz więc żaden mnus w sumie

Myślałam, że pokażę dokładny numer budynku, na której jest dziecko, ale zegarek ma ciut dalsze plany, ale naprawdę zbliżone!

Nie jest wodoodporny, i na piasek raczej też się nie nadaje.

 

Opis

Trzeba zainstalować aplikację ze SKLEPU PLAY, lub z APPStore na naszym urządzeniu mobilnym.

Setracker3 u mnie się nazywa aplikacja. Jest łatwa i intuicyjna :)

Konieczne są środki na koncie, i pakiet internetowy, by zadział:)

Tak wygląda strona w moim telefonie, po zainstalownaiu aplikacji do zarządzania smart watchem.

apka

http://allegro.pl/smartwatch-zegarek-lokalizator-dzieci-gps-pl-gw24m-i6660144788.html

zegarecz

Najbardziej zależy mi na funkcji sos, czyli jeśli cokolwiek wydarzy się u dziecka wystarczy że naciśnie na 3 sekundy guzik i jego zegarek zadzwoni do mnie od razu.

łat

Parametry techniczne:

kompatybilny z systemami Android 3.0 lub wyższy

kompatybilny z iOS 7.0 lub wyższy

bateria Li-polymer 400mAh

wyświetlacz LCD

temp. pracy -20/+70 st.C

Mając zegarek w ręku w Media markt, widziałam, że ma on wygiętą obudowę i już na moją rękę się nie zapiął.

Pasuje moim zdaniem na dziecko max 5-10 latek. Jest możliwość darmowej odsyłki jakby co na tej aukcji, z której skorzystałam 😉

Tu na ręku 7 i 11 latka

2017-03-24_22.36.37

ksz11

ksz12

    Wideo recenzja moimi oczami 😉

 

 

61 Comments

  1. Izabela Bathke 25 marca 2017 o 08:22

    A nie wiesz moze czy jest wodoodporny ? I piasko odporny ?

    Odpowiedz
  2. Izulek 25 marca 2017 o 09:53

    Nie jest wodoodporny. Przynajmniej ten model z cena ponizej 100 zł. Moze te drozsze tak. A piasek odpada bo ma otworki na glosniczek :) powpadało by do srodka.

    Odpowiedz
  3. Agata Wierzgacz 25 marca 2017 o 10:03

    Bardzo fajne te zegarki , może i my się skusimy 👍

    Odpowiedz
  4. Asia Ewelina HB 25 marca 2017 o 10:18

    Świetna sprawa. Rodzice będą chociaż trochę spokojniejsi.

    Odpowiedz
  5. Krystyna 25 marca 2017 o 10:21

    Świetny :) tani i praktyczny prezent :)

    Odpowiedz
  6. Gosia 25 marca 2017 o 10:24

    Czekam na wideo i podejmę ostateczną decyzję o kupnie :)

    Odpowiedz
  7. CZARNECCY EWA ARKADIUSZ 25 marca 2017 o 10:26

    ZEGAREK JEST SWIETNA SPRAWA DLA KAZDEGO RODZICA A DLA DZIECI SWIETNYM GADZETEM I OZDOBA

    Odpowiedz
  8. Robert 25 marca 2017 o 10:26

    Super gadżet i bardzo ciekawy wpis

    Odpowiedz
  9. Małgorzata Heimel 25 marca 2017 o 10:32

    Wspaniały gadżet.Poinformuje wszystkie znajome mamy❤❤❤
    Chcialabym miec dla swojej corki.Bezpieczenstwo najwazniejsze.

    Odpowiedz
  10. Ewa 25 marca 2017 o 10:35

    Myślę ze to świetna rzecz dla mniejszych dzieciaków Ale także tak jak w moim przypadku nastolatków , który pozwala na odrobinę kontroli nad tym gdzie się mniej więcej znajdują i wyrazie czego mogą wezwać pomoc . Bardzo podoba mi się również funkcja wiadomości ze zegarek został zdjęty , jest to też forma jakiegoś zabezpieczenia ☺. Jeżeli chodzi o cenę myślę ze nie jest wysoka i jest to fajny pomysł na prezent .

    Odpowiedz
  11. Iwona 25 marca 2017 o 10:43

    Świetny wpis. Jak zawsze konkretnie i na temat. Pozdrawiam serdecznie

    Odpowiedz
  12. Violetta 25 marca 2017 o 10:43

    Świetny. Prezentuje się super z chęcią dałabym go w prezencie dla córeczki Zosi

    Odpowiedz
  13. Karolina Mariak 25 marca 2017 o 10:57

    Bardzo mnie zaciekawiłaś , pomyślę nad zakupem :)

    Odpowiedz
  14. ela 25 marca 2017 o 11:45

    Ciekawe trzeba bedzie kupic

    Odpowiedz
  15. Kasia 25 marca 2017 o 11:55

    Najlepsza funkcja tego cacuszka to możliwość podsłuchu dziecka 😂 Także tego moja nastolatka nawet nie wiedzialaby kiedy słucham o czym rozmawia z koleżankami i chłopcami 😁 Super opis, czekam na wideo 😉

    Odpowiedz
  16. Kasia 25 marca 2017 o 11:57

    Zawsze się zastanawiałam po co te zegarki, dzięki temu wpisowi wszystko jasne 😊 Bardzo fajny gadżet nie tylko dla najmłodszych, bo także dla nastolatków. Czekam z niecierpliwością na wideo 😊

    Odpowiedz
  17. Ewelina 25 marca 2017 o 12:53

    Świetna sprawa z tym zegarkiem. Bezpieczeństwo dziecka najważniejsze. Funkcja SOS coś wspaniałego do tego Gps😊 i podsłuch 😊 SUPERputrpppiotr

    Odpowiedz
  18. Karolina Bielińska 25 marca 2017 o 13:01

    Zegarek super sprawa… jeżeli dziecko samo wraca do domu ze szkoły… wpis bardzo dobrze napisany dowiedziałam się wszystkiego co interesowało mnie na temat owego gadgetu :) cena bardzo niska… :)

    Odpowiedz
  19. Anna Paweł Kasowscy 25 marca 2017 o 13:22

    Zegarek świetny i super sprawa bo gdy coś się dzieje dziecku daje znać i wiesz gdzie jest tym bardziej że teraz coraz więcej porwan dzieci jest lepiej żeby żadnej z nas się tak nigdy nie stało

    Odpowiedz
  20. Anna Bury 25 marca 2017 o 14:19

    Idealnie rozwiązanie i bezpieczeństwo dla dziecka 😊

    Odpowiedz
  21. Aniela 25 marca 2017 o 16:43

    Bardzo dużo czasu spędzam z ukochanym chrześniakiem Mieszkiem.
    Podczas naszych wspólnych wędrówek, zabaw i wielu przygód już nie raz
    przydałby się taki Gadget na ręce.
    Myślę, że to bardzo praktyczne rozwiązanie. Moja mam wspomina, jak moja babcia haftowała kordonkiem jej Inicjały na kurtce czy bluzie, ja zawsze miałam przy sobie wizytówkę, opaskę z imieniem i numerem telefonu. Świat idzie do przodu, warto zatem korzystać z nowoczesnych rozwiązań, które będą podobać się dziecku a nam zapewnią poczucie bezpieczeństwa :)
    Oczywiście! Jako wsparcie niezastąpionej naszej czujności, intuicji i doświadczenia!
    Jako uzupełnienie rozmów z dzieckiem na temat zachowania się w konkretnych sytuacjach.

    Odpowiedz
  22. Donata 25 marca 2017 o 16:51

    Super te zegarki😀

    Odpowiedz
  23. Kasia Muller 25 marca 2017 o 16:54

    Urządzenie warte uwagi! Dziękuję za wpis i inspirację!
    Ma się kontakt z dzieckiem, wiedzę gdzie jest i co się z nim dzieje, a jednocześnie dziecko może rozwijać samodzielność i czuć się bezpieczne :)
    Nie jestem zwolenniczką wyposażania małych dzieci w aparaty komórkowe – a wersja lokalizacji w zegarku wydaje mi się bardziej przyjazna i … dużo trudniejsza do zgubienia przez aktywnego juniora

    Odpowiedz
  24. Sylwia Basa 25 marca 2017 o 17:00

    Super pomysł zamiast telefonu 😊 może też się skuszę na takie cacko 😘😘

    Odpowiedz
  25. Lidka 25 marca 2017 o 19:35

    Moja córka ma.tyle że ja płaciłam. 250 zl bo to była nowość, nosi do szkoły, i wszędzie gdzie idzie sama, wygodniej niż z telefonem

    Odpowiedz
  26. Karolina 25 marca 2017 o 21:07

    Świetny pomysł.Większe bezpieczeństwo dziecka i spokojniejszy rodzic ☺

    Odpowiedz
  27. Anna Radosińska 26 marca 2017 o 10:53

    Mamy taki zegarek tylko innej firmy.bardzo fajna sprawa.

    Odpowiedz
  28. Marta 26 marca 2017 o 12:36

    Ależ technika idzie do przodu.Świetny pomysł ten zegarek.

    Odpowiedz
  29. Agata Wierzgacz 26 marca 2017 o 12:46

    Świetna wideo recenzja 👍 teraz wszystko jest jasne 😁 miłego popołudnia :-*

    Odpowiedz
  30. Adriana Schenk 26 marca 2017 o 13:17

    Bardzo fajny zegarek. W razie czego dziecko może dać znać że coś się dzieje niedobrego. Super sprawa dla rodzica. Technika idzie w górę, i to bardzo dobrze. Ułatwia nam życie i bezpieczeństwo naszych dzieci. Jestem pod wielkim wrażeniem tego gadżetu. Mając dwóch chłopców 6 i 3 lata z pewnością się zaopatrzę w takie cudeńko techniki. Bardzo dziękuję za opinię z testu.

    Odpowiedz
  31. Anna Paweł Kasowscy 26 marca 2017 o 13:37

    Fajny jest i cena też ujdzie moze my się skusimy

    Odpowiedz
  32. Mazur Halina 26 marca 2017 o 14:35

    Świetna sprawa z tym zegarkiem ,opis jak zawsze świetny .

    Odpowiedz
  33. Milena Madej 26 marca 2017 o 15:56

    Świetny gadżet :)

    Odpowiedz
  34. BEATA ANNA LEWANDOWSKA 26 marca 2017 o 18:16

    Swietna sprawa. Opinia długa ale warto się z nią zapoznać lubię takie :-) powiem krótko :muszę takie mieć dla swoich dzieci :-) Antosi i Kubusia

    Odpowiedz
  35. Katarzyna Wierzba 26 marca 2017 o 21:53

    Dzięki,podsunełaś mi pomysł na prezent dla syna :) Idealny bo sam chodzi do szkoły ma 1,5 km i często czekam na niego w domu z małą córeczką ze strachem czy nic mu się nie stało,a jak się spóźnia zaczynam panikować.Idealny gadźet dla takich dzieci i ich mam :)

    Odpowiedz
  36. Karina 27 marca 2017 o 19:45

    Izulek Kochana powiem Ci, że ten zegarek to świetna sprawa. Chyba go zakupie. Coś przydatnego i fajnego . 😉

    Odpowiedz
  37. Anason 7 kwietnia 2017 o 12:51

    Jak długo pracuje z GPS i jaka jest dokładność lokalizacji?? Dziękuję

    Odpowiedz
    1. izulek - Autor 7 kwietnia 2017 o 18:53

      zalezy od miejsca pobytu.Czasem okresla lokalizację idealnie wraz z numerem domu, a czasem podaje okolice najbliższą. lokalizacje sprawdza się po wysłaniu komunikatu .nie pokazuje jej cały czas 😉

      Odpowiedz
  38. Ewa 23 maja 2017 o 19:01

    A jak juz dziecko ma telefon, to trzeba poprosic operatora o druga karte na ten sam nr?

    Odpowiedz
    1. izulek - Autor 23 maja 2017 o 22:17

      moze jego wlasna karta zadziała jak przelozysz z telefonu;) chyba ze chcesz miec i telefon i zegarek to musisz miec 2 karty z roznymi numerami

      Odpowiedz
    1. izulek - Autor 1 czerwca 2017 o 08:12

      Oby tylko nie zgubilo 650 zł to cena mocna. Zegarek 87 zł wiec nie zaboli tak bardzo.Alw nawet nie wiedzialam ze cos takiego jest.Dzieki!

      Odpowiedz
  39. eee 9 lipca 2017 o 03:28

    Hej nie działa mi SMS na podsluch zegarek nie oddzwania 😕mam taki  pw,123456,monitor,nr telefonu#

    Odpowiedz
    1. izulek - Autor 9 lipca 2017 o 21:22

      na Twoim telefonie ustaw sobie Twój nr. telefonu i w monitoring głosu tez twoj wpisz komorkowy..kurde tak dawno to robiłam musze naladować moj i dam znac

      Odpowiedz
      1. kr 8 września 2017 o 14:30

        witam,
        również mam problem z podsłuchem – wysyłam wiadomość i jest napisane że sukces a smartwatch nie oddzwania. W monitoring głosu mam wpisany swój numer z +48 oraz mam też dodany ten numer w książkę telefoniczną.

        Odpowiedz
  40. Karolina 20 sierpnia 2017 o 21:20

    My kupiliśmy tutaj zegarek http://www.sklep-mysafe.pl/. Może i jest troszkę droższy niż te z Chin, ale nie trzeba kupować żadnych pakietów Internetu itd. oraz mam roczną gwarancję. Testowałam zegarki z Chin i albo trafiłam na jakieś felerne albo po prostu moje dziecko zbyt mocno je użytkowało… 😀 Póki co mamy ten i jest super.

    Odpowiedz
    1. Marta 16 listopada 2017 o 11:55

      A możesz mi zdradzić jak później doładujesz tą kartę po roku żeby tel/zegarek dalej działał Szczerze mówić nie słyszałam o takich kartach

      Odpowiedz
      1. izulek - Autor 16 listopada 2017 o 18:58

        to normalna karta jak do telefonu. doładowywyuje ją z konta w banku albo z telefonu na abonament 😉

        Odpowiedz
  41. izulek - Autor 9 września 2017 o 11:05

    a gdzie kupilas zegarek.co sprzwdawca na to? ja wchodze w aplikacje ustawienia monitorig glosu klikam ok i telefon oddzwania

    Odpowiedz
  42. Sabina 29 września 2017 o 12:59

    A ja vhcialam zapytać o ten ” podsluch” czy fajnie wszystko slychać?

    Odpowiedz
    1. izulek - Autor 29 września 2017 o 13:46

      jezeli dziecko ma bluzke na krotki rekaw to idealnie słychac. To co mowi do kolego blisko szczegolnie. Panią nauczycielkę tak z oddali ale mało zrozumiale.Jezeli ma rekawem przyslonięty zegarek to tylko dziecko slychac 😉

      Odpowiedz
  43. Alinka1985 10 października 2017 o 11:47

    Ale super sprawa! Ja jestem trochę leniwa i chyba wolałabym dostać skonfigurowany produkt… :) Ostatnio na rynku widziałam fajne zegarki z MySafe. Ma ktoś może? Na fb mają same pozytywne opinie, ale chętnie dowiem się więcej. Może ktoś poleci inną firmę, która nie pobiera żadnych abonamentów? Bo szczerze szkoda mi na to kasy, a MySafe oferuję 5 zł na rok więc fajnie to wygląda na tle konkurencji.

    Odpowiedz
    1. Ola 12 października 2017 o 19:35

      Kupiliśmy dla 5letniego synka. Jest zachwycony. My również, bo wreszcie wszystko działa jak należy i nie muszę się o nic martwić. Polecam!:)

      Odpowiedz
  44. Ewa 25 października 2017 o 17:51

    Nie polecam Mysafe, zegarki sprowadzają z Chin i sprzedają z dużym przebiciem wciskając kit że z Ameryki, tak wiec lepiej kupić to samo w Chinach 5 razy taniej.

    Odpowiedz
    1. anka 9 listopada 2017 o 10:27

      Zgadzam się, że sprzedawca ściemniający, że nie ma Chińskich zegarków to sprzedawca nie wart zaufania. Jednak myślę, że warto jednak dorzucić kilka złotych i kupić chiński w pl,bo wtedy gwarancję masz polską. Ja zdecydowałam się i tak na dużo droższy model (klug QT), za to jako jedyny jest wodo i piasko odporny 😉

      Odpowiedz
  45. Madziulek 2 grudnia 2017 o 11:57

    Mam pytanie. Czy w chwili obecnej działa u Pani monitoring głosu? Bo u mnie wgl W aplikacji seTracker3 nie ma tej opcji…

    Odpowiedz
    1. izulek - Autor 2 grudnia 2017 o 12:04

      Miałam ten problem parę dni temu.Zadzwonilam do sklepu w którym kupiłam zegarek i Pan telefonicznie pomógł mi rozwiązać problem.polecam także skorzystać z tej pomocy.

      Odpowiedz
  46. Madziulek 2 grudnia 2017 o 12:08

    Hmm kupiłam ten zegarek w Anglii także wydaje mi się ze kontaktowania sie z tym sklepem jest raczej nie realne… Nie wiem co robic

    Odpowiedz
  47. Madziulek 2 grudnia 2017 o 12:09

    A co konkretnie Pani poradzili?

    Odpowiedz
    1. izulek - Autor 2 grudnia 2017 o 14:22

      odświeżyli mi jakoś przesył danych. od nowa stoworzyli mi konto.

      Odpowiedz
  48. Madziulek 2 grudnia 2017 o 12:12

    Miałam wcześniej już dla córki zegarek z Media Marktu aplikacja działała poprawnie. Zmieniłam zegArek na kolor różowy. Wszystko dobrze mam zainstalowane dzwonić dzwoni smsy tez dochodza. Lokalizacje GPS tez wskazuje tylko w opcjach nie mam wgl opcji monitoring głosu…

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *